Sexy Red Lips

2014. április 26., szombat

Ladym klónja ._.

Ladyim reggel a Japán Tigrisben volt. Egyszer csak ledobta és utána nem tudott belelépni. Először azt "hittük" hogy az a csaj volt aki előtte megfenyegetett mert nem adtunk neki a saját klónunkból. De utána rájöttem mi volt a japános klónomnak a jelszava meg az e-mail-ja de én nem használtam .
Hát most jól is jött. Úgy hogy vigyázzatok mert nekem is van klónom és Bettivel veszekedett ._. és ez k*rvára idegesítő hogy nem tudod kit rejt. Szóval Vigyázzatok! További szép napot, amíg mi kiderítjük ki az a *********.



                                                        Így néz ki Lady. (az igazi)




                                                                       




UI: Ahogy láttam a klón vagyis aki feltörte a japán tigrist az megváltoztatta :c (szerencsére mert tudjuk ki az igazi.)



By: Sherlock Szani xD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése